Aktualności

Mitech w mediach branżowych

W tym roku o MITECH będzie głośno w mediach.

Wiosną nawiązaliśmy współpracę z poczytnym magazynem o profilu techniczno-budowlanym „Dom Idealny”, rozpoczynając długofalową kampanię medialną. Na prasowych łamach oraz w mediach społecznościowych już pojawiają się informacje o naszych produktach, a będzie ich jeszcze więcej. Chcemy, abyście poznali nas bliżej.

Prasową kampanię informacyjną zaczęliśmy perfekcyjnie – od prezentacji farby akrylowej Perfetto z nowej linii farb do wnętrz w przeglądzie nowości rynkowych w wiosennym, marcowo-kwietniowym wydaniu magazynu. W następnym numerze zaprezentowaliśmy kolejne gwiazdy naszej oferty: farbę mineralną Brillante oraz lateksową Diamante. To oczywiście nie koniec. W przyszłych wydaniach również nie zabraknie naszych propozycji.

W kolejnych wydaniach regularnie będą też pojawiały się reklamy naszej marki, a w lipcowo-sierpniowym numerze ukaże się obszerny materiał w formie artykułu eksperckiego opisujący właściwości poszczególnych rodzajów farb. 

Poza publikacjami w dwumiesięczniku „Dom Idealny” informacje o produktach Mitech pojawiają się też na portalu livingroom24.pl oraz profilach Facebook: @DomIdealny, @LivingRoom, @Decoration&Design, @Comfort Life, @MediaCreations.

Do zobaczenia na łamach prasy branżowej i mediów społecznościowych!

PS.
Od niedawna w Google Play jest dostępna aplikacja Media Creations, która umożliwia przeglądanie w wygodnej formie wydań czasopism w wersji elektronicznej na tabletach i telefonach z systemem Android.

https://play.google.com/store/apps/details…

Powrót do góry